woensdag 4 juli 2012

Budget TIP: Action Make Up Organizer

Ik las een artikel over de Action Make Up Organizer. En ging meteen naar de action om te kijken of ze hem daar hadden. Maar jammer genoeg stond hij nergens. Ik heb letterlijk de hele winkel doorgezocht. Maar dan alsnog wil ik deze even aan jullie laten zien. 
Zo ziet de doos eruit. Je kan het vinden bij de make up afdeling als de action bij jou in de buurt die teminste in het assortiment heeft. Uit de doos ziet het er zo uit:
Je kan het gebruiken voor everyday bakje, nagellak opbergsysteem of gewoon je hele stash erinstoppen! Je kan er ook meer kopen als je meer kwijt wilt. Ik kan verder niks zeggen over de stevigheid maar er zijn veel mensen die er helemaal enthousiast over zijn. Het bakje kost €2,59. 


Pluspunten: 

  • De prijs.
  • Het heeft meerdere hoogtes.
  • Heel handig voor verschillende spullen.
Minpunten:
  • Niet bij iedere action te koop.

Ik hoop dat ik hem nog ergens tegenkom, dan neem ik hem zeker mee. 

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi leuke blog

ben je die bakjes tegen gekomen>?


gr eva

Beautyandmore zei

Heee,
Sorry voor de late reactie!
Nee jammer genoeg ben ik deze niet meer tegen gekomen. Wel heb ik bij de kruidvat ook zo'n bakjes zien staan en ook bij de DM in duitsland, ik weet niet of je die winkel kent?
xxx

Anoniem zei

nee die DM ken ik helaas niet, maar bij de kruidvat hadden ze een hele andere toch ? een in een hartvorm en de andere weet ik niet meer. hij was alleen goed voor lipsticks of heb jij precies hetzelfde gezien als bij action? heb je die van kruidvat of dm gekocht zo ja laat ff een foto zien,

Groetjes

Eva

Beautyandmore zei

Neee ik heb ze niet gekocht. Woon je dicht in de buurt van duitsland? De DM is een winkel bijna hetzelfde als de kruidvat alleen dan goedkoper. Ik ken wel een paar website's waar ze zn bakjes verkopen? Ik ga maandag wel even naar de kruidvat. even kijken hoe de bakjes eruit zien ik kan het zo niet zeggen, heb er snel overheen gekeken. xxx