woensdag 4 juli 2012

Review: L'Oréal perfect clean!

Ik zag laatst de L'Oréal perfect clean face wash staan, en natuurlijk moest ik die mee naar huis nemen om te testen. Iedereen weet dat je je gezicht 2 keer per dag moet reinigen ikzelf vind dit geen leuke taak. Misschien hiermee wel!
 Er zijn vier soorten van, elk afgestemd op een ander huidtype: (van links naar rechts) Detoxifiërende Gel (normale tot gemengde huid), Verzachtende Reinigingscrème (droge en gevoelige huid), Zachte Scub Stralend Effect (alle huidtypes), Diepe Reinigingsgel (huid met imperfecties). Ik heb de Verzachtende Reinigingscrème voor droge en gevoelige huid uitgeprobeerd. 
Er zit een handige cleanpad bij. Die het reinigen veel makkelijker maakt! Het voelt ook als een mini spa behandeling voor je gezicht!


Ik vind deze reinigingscrème heel erg fijn zeker een product dat ik opnieuw ga kopen! Mijn huid wordt er super zacht van en ik krijg er geen onzuiverheden van! Ik heb deze reinigingscrème gekocht bij de DM in Duitsland voor €3,95. Voor een fles van 150 ml. Ik heb hem ook gezien bij de Kruidvat.


Pluspunten:

  • De prijs.
  • De handige cleanpad die je erbij krijgt!
  • De verpakking, de cleanpad die je erin kan steken.
  • Het maakt je gezicht super zacht en zonder onzuiverheden.

Minpunten:

  • Ik kan zo geen minpunten bedenken!

Als deze fles op is ga ik zeker een nieuwe halen! Ik ben ook benieuwd naar de andere "soorten" ik denk dat ik die ook maar eens ga testen en dan komt er ook een review van op de site!

Geen opmerkingen: