woensdag 4 juli 2012

Review: Manhattan perfect eyes eyeshadow

Whoee ik heb een mooi oogschaduw palette voor jullie! Het is de manhattan perfect eyes eyeshadow in de kleur Rosy Wood. 
Het palettje zit in een mooi compact, niet al te groot doosje. Er zit ook een sponsapplicator bij, maar die gebruik ik niet. 


Het heeft 3 kleuren met allemaal een apart nummer: (van boven naar beneden) 95C, 96K, 95Z. Er staan nummers in de oogschaduw en als je dan op de achterkant kijkt kun je zien hoe je het "kan" aanbrengen. Je kan natuurlijk ook zelf iets verzinnen. 


Hier zijn de swatches:


Ik ben niet helemaal onder de indruk van de pigmentatie. Maar je kan meerdere lagen op doen. Dit is een laag. Ik heb deze oogschaduw gekocht bij de DM in Duitsland voor €4,65. 


Pluspunten:

  • De prijs.
  • 3 bijpassende kleuren in een doosje (handig voor op vakantie).
  • Met oogschaduwbasis blijft hij de hele dag zitten.
Minpunten:

  • Niet super gepigmenteerd.


Ik zou dit product wel nog in andere kleuren willen kopen. 

Geen opmerkingen: