donderdag 5 juli 2012

Review: Garnier BB cream

Ik gebruikte meestal foundation. Totdat de BB cream gekte een beetje begon op te komen. Laatst stond ik bij de kruidvat en zag ik deze BB cream van garnier liggen. Die nam ik mee en heb ik getest. Een BB cream is een moisturizer met de dekking van een foundation.
Dit is de verpakking Garnier zegt dat deze BB cream een stralende teint geeft, lijntjes en imperfecties vervaagt, egaliseert, 24 uur lang hydrateert, en er zit SPF 15 in. Tijd om te testen dus.
Zo ziet de verpakking eruit. Ik heb de kleur Light/ Clair.
De BB cream is fijn dik, het gaat niet lopen.


Uitsmeren.......
Dit is mijn hand zonder iets erop.
En dit is mijn hand met de BB cream erop. Je ziet toch wel een beetje verschil. Ik vind dat hij best goed dekt, op mijn gezicht. Maar garnier had dit beter een getinte moisturizer kunnen noemen dan een BB cream. Want hij geeft niet dezelfde dekking die een foundation geeft. Maar toch vind ik het een fijn product, vooral voor in de zomer dan wil je toch een beetje minder make up op hebben. Hij kost €13,99 voor een flesje van 50 ml. Een normale foundation kost ook €13,99 en heeft maar 30 ml. 


Pluspunten:
  • Hij verzorgt.
  • Er zit SPF15 in.


Minpunten:
  • Het is een getinte moisturizer, geen BB cream.
  • Hij dekt niet perfect.

Geen opmerkingen: