woensdag 4 juli 2012

Review: Action Blush

Ik had al van een aantal mensen dingen gehoord over de action blush. Ik heb hem daarom ook gekocht en was stomverbaasd over de pigmentatie. Kijk verder voor de swatches!
Dit is de kleur die ik heb gekocht, er zijn er drie van. Ik heb er tot nu toe maar een. De naam is 035 Pink.
De kleur is heel mooi fel roze! Met niet al te veel glitter erin. Het is gewoon een poeder blush. Dit is de bovenste laag. Je kan de blush ook omhoog doen zoals de deksel en dan krijg je dit:
Superhandig! Een spiegeltje met een applicator die overigens goed werkt!
En dan de swatches:
Ik was echt verbaasd over de pigmentatie! Ik ga zeker nog de andere kleuren kopen. De blush kost €1,00. 


Pluspunten:

  • De prijs.
  • De pigmentatie.
  • Het spiegeltje en de applicator die erbij zitten.

Minpunten:

  • Er zijn maar drie kleuren.


Wanneer ik weer bij de action kom, leg ik zeker de andere kleuren in mijn mandje! Ik ga ook de oogschaduw kleuren testen, die moet ik ook nog gaan halen. Hopelijk zijn ze net zo als deze blush! 

Geen opmerkingen: